Prostor podle listu vypadá jako letištní hala.

„Asi stovka čínských klientů čeká na dřevěných lavicích a sleduje mobily. U nohou mají tašky Chanel, Burberry nebo Fendi a čekají na pokyn svého průvodce, s nímž budou pokračovat v prohlídce Paříže,” napsal týdeník na svém webu.

Jeden z šéfů obchodního domu uvedl, že čínští turisté se v Galeries Lafayette zdrží v průměru tři hodiny. Dostane se jim zvláštního servisu, včetně množství členů ostrahy, kteří zajišťují, aby se klienti z Číny cítili bezpečně. Ochranka umí pár slov čínsky a v budoucnu dostane elektronické překladače.

Podle čínského vkusu 

Design dvoupatrového prostoru je rovněž přizpůsoben tomu, aby se v něm čínští zákazníci cítili jako doma – převládají černé, zlaté a červené prvky.

Čínskému vkusu je uzpůsobena i nabídka kožené galanterie, luxusních per, delikates a kosmetiky. Obchodní dům nabízí značky, kterým dávají turisté z Číny přednost. Mnoho z nich už má do mobilu předem stažené fotografie zboží, které si chtějí koupit.

Čínští turisté, kterých v roce 2016 ubylo kvůli atentátům v Paříži, se do francouzské metropole vracejí. Za ubytování a jídlo tam v průměru utratí 1000 eur týdně (téměř 26 tisíc korun) a za nákupy 1500 eur týdně.