Celkový trh cigaret vzrostl v Česku o 1,3 procenta a na Slovensku o 4,2 procenta. Philip Morris si v prvním poletí zachoval podíl na trhu dosahující 45,8 procenta.

„Zatímco celkový trh cigaret v České republice mírně vzrostl, náš tržní podíl u cigaret zůstal stejný. Pokračující růst tržního podílu značek Marlboro, L&M a Chesterfield byl totiž plně kompenzován nižším podílem místních značek,” komentoval to šéf Philip Morris ČR Árpád Könye..

Na Slovensku tržní podíl poklesl o 0,7 procentního bodu na 56,7 procenta. „Co se týče celkového trhu cigaret na Slovensku, došlo k jeho nárůstu, ale náš tržní podíl u cigaret se lehce snížil. Tento pokles byl způsoben zejména snížením tržního podílu místních značek a částečně eliminován nárůstem podílu značky L&M,“ upřesnil Könye.

Hodnota akcií firmy na pražské burze v úterý dopoledne stoupla o 1,74 procenta na 16 279 korun za akcii.