"Chtěli jsme společnost Čedok prodat do dobrých rukou a věřím, že Itaka je strategický investor, který nejlépe zajistí kvalitu a spolehlivost značky Čedok a bude ji nadále rozvíjet ke spokojenosti zákazníků,“ uvedl Michael Saran ze skupiny Odien.

KOMENTÁŘE DNE:
Limity spolupráce hnutí ANO s KSČM a SPD - Sněmovní vyjednávání analyzuje Thomas Kulidakis. Čtěte zde >>
Očima Saši Mitrofanova: Ondráček a normalizace politického prostředí v republice 

Své další podnikání v cestovním ruchu se Odien podle jeho slov chystá v budoucnu zaměřit na akvizice v oblasti hotelů a hotelových resortů.

„Čedok je nejznámější značkou v oblasti cestovního ruchu v České republice a my jsme číslo jedna v Polsku. Češi rádi cestují a my se vynasnažíme jim nabídnout bezkonkurenční produkty. Jsme si jisti, že s Čedokem dosáhneme úspěchu. Pro Itaku je to dobrá investice a současně velká výzva,“ řekl Mariusz Jańczuk, prezident a spoluzakladatel společnosti Itaka.

Čedok ročně obslouží ve všech segmentech cestovního ruchu na 400 tisíc zákazníků. Itaka, která je na polském trhu od roku 1989, jich měla loni více než 600 tisíc.
Společnosti Odien a Itaka nechtějí zveřejňovat podrobnosti transakce, která podléhá schválení Úřadem pro hospodářskou soutěž.