Hlavní obsah
Ilustrační foto Foto: Novinky

Na limuzíny pro šéfa i pro mě máme, hájil se ekonomický ředitel pojišťovny vnitra

Ekonomický ředitel Zdravotní pojišťovny ministerstva vnitra Václav Sovák zažil ve čtvrtek ve Sněmovně horké chvilky, když před poslanci zdravotního výboru vysvětloval, jak je možné, že vedení této pojišťovny jezdí v luxusních služebních vozech za milióny korun. Hájil se tím, že na to pojišťovna peníze má.

Ilustrační foto Foto: Novinky
Na limuzíny pro šéfa i pro mě máme, hájil se ekonomický ředitel pojišťovny vnitra

V debatě o hospodaření pojišťoven se jeden z poslanců obrátil na zástupce pojišťovny s žádostí, aby vysvětlil mediální informace o tom, že ředitel pojišťovny Jaromír Gajdáček pro sebe nakoupil luxusní verzi Audi A8 za více než pět miliónů korun a další podobné „záložní“ auto za zhruba tři milióny.

Sovák s těmito částkami nesouhlasil, přesto se ale podle něj jejich cena šplhá do miliónů.

KOMENTÁŘ DNE:

Lyžařské Nagano -  Nedá se nic dělat, dnešní komentář musí být sportovní, protože jedna mladá dáma přepsala lyžařské dějiny země. Čtěte zde >>

„Čísla jsou absolutně nadnesená,“ odmítl s tím, že zmíněné audi stálo 2 800 000 korun. Navíc podle něj bylo vysoutěženo v rámci veřejné zakázky a nijak tato útrata neovlivňuje hospodaření pojišťovny.

Tím druhým autem jezdím já, přiznal ředitel

Na doplňující dotaz, jak je to se zmíněným záložním vozidlem, odpověděl Sovák, že se jedná o bývalé vozidlo ředitele. „A v současnosti s ním jezdím konkrétně já, tedy ekonomický ředitel,“ dodal za pobavení některých účastníků jednání.

„Vozy za 500 tisíc by vám nestačily?“ reagoval na to jeden z přítomných.

„Tohleto nemůžu nijak komentovat, bylo to schváleno v rámci plánu reprodukce, schváleno správní radou,“ odpověděl Sovák.

„Nijak to neohrožuje náklady na zdravotní péči, je to zcela jiný fond,“ dodal s tím, že pojišťovna bez problému hradí všechny své závazky vůči poskytovatelům zdravotní péče.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků