Hlavní obsah
Divadelní spolek Dopadlo. Foto: Lukáš Martinek

Kampaň o vstupu do EU má své logo

Červnové referendum o vstupu naší republiky do Evropské unie se kvapem blíží. Informační kampaň české vlády o vstupu ve středu získala oficiální logo. Nechybí na něm modrá a žlutá barva a samozřejmě unijní hvězdičky. Logo na modrém pozadí hlásí žlutým písmem ANO.

Divadelní spolek Dopadlo. Foto: Lukáš Martinek
Kampaň o vstupu do EU má své logo

Logo představil ve středu na tiskové konferenci ministr zahraničí Cyril Svoboda. Podle něj logo jasně ukazuje, že se jedná o EU a že sděluje vůli vlády a všech parlamentních stran. "Všichni říkají ano tomu, že máme o tomto základním problému rozhodnout. Říkají ano, že máme klást otázky, a všichni říkají ano tomu, abychom přišli k referendu," řekl Svoboda s tím, že vláda potvrdila termín konání referenda na neděli 15. a pondělí 16. června.

Svoboda si nemyslí, že se vládní kampaň může tvářit neutrálně; vstup do Unie je totiž jedním z bodů programového prohlášení vlády i koaliční smlouvy. Upozornil však na to, že to nemá a ani nebude mít vliv na objektivitu kampaně.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků