Hlavní obsah

Bráníme svět, jaký znáte, láká armáda na videu nováčky do svých řad

Novinky, jas

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Bráníme svět, jaký znáte. Tímto heslem a jeho variacemi se česká armáda prezentuje v nových propagačních videoklipech, které mají nalákat veřejnost do řad vojáků, studentů Univerzity obrany či k zapojení do aktivních záloh.

Nový spot Armády České republikyVideo: A-NEWS, s.r.o.

 
Článek

Spoty o stopážích 30 či 60 sekund přibližují službu v armádě i studium na některé z vojenských kateder. Od 10. listopadu poběží před vybranými filmy v multikinech a ministerstvo počítá i s jejich využitím v televizi či na sociálních sítích.

Armádní klip s dramatickým hudebním podkresem a rychlými prostřihy ukazuje jednotlivé druhy vojsk a jejich bojové nasazení.

Připomenuta je jak historie, tak budoucnost armády i skutečnost, že čeští vojáci mohou působit jak doma, tak „daleko za hranicemi“. „Všude tam, kde je třeba. Bráníme svět, jaký znáte,“ připomíná klip, který ukončuje záběr na přísahu nových rekrutů.

Nový spot Armády ČR k Univerzitě obranyVideo: A-NEWS, s.r.o.

V poklidnějším duchu je natočen náborový klip pro univerzitu obrany, který graduje slovy o tom, že i studenti jsou připraveni bránit svět, jaký mají rádi.

Spot věnovaný aktivním zálohám zdůrazňuje, že armáda potřebuje každého, kdo má týmového ducha a ctí odpovědnost. Na konkrétních lidech ukazuje jejich civilní povolání i zapojení v rámci záloh. „Nebuď jen obyvatelem, staň se občanem,“ vyzývá potenciální zájemce o službu.

„Všichni vnímáme, co se děje kolem nás. Musíme lidem ukázat, jak vypadá dnešní voják, co umí a jaké má vybavení. Stejně tak je nutné ocenit vlastenectví příslušníků aktivních záloh a motivovat mladé lidi ke studiu na Univerzitě obrany,” okomentoval spoty ministr obrany Martin Stropnický (ANO).

Nový spot Armády ČR k armádním zálohámVideo: A-NEWS, s.r.o.

„Poslední podobný spot vznikl naposledy před dvanácti lety, byl nejvyšší čas s tím něco udělat,” dodal.

Videa, která vznikla v srpnu a září, pro ministerstvo vyrobila společnost A-news, která zvítězila ve výběrovém řízení.

Reklama

Výběr článků

Načítám