Hlavní obsah

Vsetín láká k návštěvě unikátními propagačními filmy

Novinky, Kateřina Martykánová

Krásy města Vsetína, jeho kulturní život, sportovní vyžití, krajové speciality ale i nádherná příroda. To jsou hlavní představitelé dvou nových propagačních filmů, které byly v premiéře uvedeny 21. února u příležitosti vyhlášení ankety Sportovec roku města Vsetín 2018.

Foto: Město Vsetín
Článek

Záměrem města bylo učinit maximum pro rozvoj turistického ruchu a celkového povědomí o městě Vsetín u široké veřejnosti v České republice, ale i v zahraničí. Vsetínská radnice tak drží krok se současným trendem v propagaci měst a nechala si natočit dva propagační filmy. Jednominutové spoty představují Vsetín v mnoha barvách a jeho genius loci plně vyniká na pozadí různých ročních období.

První spot ukazuje Vsetín jako město plné kultury, přibližuje tradice, folklórní zvyky i regionální speciality. Ve druhém spotu ožívá město sportem, představuje pestrou paletu sportovního vyžití a sportovních úspěchů.

„Oslovili jsme špičkovou produkční firmu, protože si to podle nás Vsetín zaslouží. Vysoká kvalita propagačních filmů dokazuje, že má Vsetín turistům co nabídnout a zaslouží si jejich pozornost,“ uvedl k volbě dodavatele filmů starosta města Vsetína Jiří Růžička.

Unikátní videa vytvořila největší produkční agentura na Moravě ISProdukce. „Jednalo se o celoroční natáčení zahrnující celkem 28 natáčecích dnů s profesionálními filmaři a postprodukcí, využili jsme i drony a letecké záběry,“ upřesnil Martin Gazda, jednatel společnosti IS Produkce.

Při natáčení byla použita nejmodernější technika, s níž se pracuje při výrobě celovečerních filmů, naposledy úspěšného snímku Úsměvy smutných mužů. „Jsme potěšeni výsledkem, rádi bychom proto propagační videa o Vsetíně přihlásili do soutěže filmů přispívajících k rozvoji domácího cestovního ruchu,“ doplnil Martin Gazda.

Vsetín zároveň s filmy získává i 30 hodin profesionálního obrazového záznamu, ze kterého bude dále čerpat a v průběhu dalšího období vytvářet například video pozvánky na sportovní a kulturní akce. „Zařazujeme se tak mezi další moderní města, které pro svou komunikaci s občany a propagaci využívají například i videa na sociálních sítích,“ uvedl Jiří Růžička.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám