Článek
Změny na vnějším designu pozná jen znalec, na první pohled totiž vše zůstalo při starém. Když před sebe postavíte současnou a původní 911, všimnete si možná nových předních světlometů se čtyřbodovým denním svícením, upraven byl i kryt motoru s vertikální mřížkou, nové jsou i zadní svítilny.

BEZ KOMENTÁŘE: Porsche 911 facelift
Uvnitř vozu je nový multimediální dotykový systém (fotografie vnitřku automobilka zatím nezveřejnila), to nejpodstatnější se ale odehrálo v motorovém prostoru. Tedy vzadu.

Porsche 911 (2015)
Přibyla dvě turbodmychadla
Ploché šestiválce nyní mají objem rovné tři litry, což je méně než dříve, kdy součet pracovního prostoru všech šesti válců dával číslo o 0,8 litru vyšší, a plnění motoru bylo atmosférické.
Nyní dostal plochý šestiválec dvě turbodmychadla. Přeplňování se teď vyhne pouze ultimativním, ryze sportovním verzím GT3 a GT3 RS.
Základní provedení nabídne 370 k (272 kW), silnější v modelu 911 Carrera S pak o 20 koní více než dříve – tedy 420 koní (309 kW). Točivý moment vyskočil o 60 newton metrů na 450 Nm, respektive 500 Nm.

Porsche 911 (2015) - nový přeplňovaný plochý šestiválec
Až o jeden litr se snížila spotřeba paliva (od 7,4 l/100 km), verze S s automatickou převodovkou PDK a paketem Sport Chrono dovede zrychlit na „stovku” za 3,9 sekundy. Nejvyšší rychlost nepatrně stoupla na 295 km/h (+ 6 km/h), u verze S pak na 308 km/h (zvýšení o 4 km/h).
Stejné změny jako u Carrery Porsche připravilo pro otevřenou verzi. Kabriolet se rovněž poprvé ukáže příští týden na frankfurtském autosalonu.

Porsche 911 (2015)