V roce 1929 se trať prodloužila na druhý břeh Lužnice v Bechyni, kdy byla řeka překlenuta nově postaveným železobetonovým mostem k 10. výročí vzniku Československé republiky.

Kromě vozů Elinky na trati jezdily později i stroje E 410 001, E 422.0 (Bobinka), E 424.002 (Bastila), E 436.0, a dokonce i parní lokomotivy řad 310.0 a 423.0, později lokomotivy E 423.0.

Opravil se interiér

„Poprvé letos vyjedou historické vozy na trať 4. června a naposledy 28. srpna. Na vybraných pravidelných spojích každou sobotu a neděli nabídneme nevšední svezení historickou soupravou taženou Bobinkou. Zvláštní jízdy s Elinkou si zájemci mohou užít ve dnech 4. a 18. června, 2., 16. a 30. července a 27. srpna,“ vyjmenovala Právu ty nejatraktivnější jízdy mluvčí Českých drah Radka Pistoriusová.

Připomněla, že slavnostní zahájení Léta na Bechyňce se uskuteční v sobotu 4. června. Historické lokomotivy potáhnou dva unikátní osobní vagóny, které mají nový lak, opravený interiér a instalované držáky na kola. V pravidelných spojích platí běžný tarif ČD, jízdu v Elince je třeba zarezervovat a vzhledem k unikátnosti se platí zvláštní jízdné.

Součástí Léta na Bechyňce bude i výstava o železniční trati Tábor–Bechyně a historických vozidlech, doplněná modelovým kolejištěm Pavla Kohoutka v Městském muzeu v Bechyni. Turisté se mohou těšit 18. června na Duhafest v bechyňské klášterní zahradě či na víkend s Toulavkou, kdy 2. a 3. července zpříjemní cesty vlakem skupina Krajánek.