Článek
Srdcem NSX je dvakrát přeplňovaný šestiválec se suchou klikovou skříní, který je montován ručně. Kompletace jednoho agregátu trvá šest hodin a vyrábí se mimo hlavní továrnu, v nedalekém městě Anna. Motor o výkonu 582 koní (428 kW) obsahuje mj. 547 šroubů, které je třeba „ručně” utáhnout momentovým klíčem.
Model NSX, který se v USA bude prodávat pod obchodní značkou Acura, je vybaven prostorovým rámem, takže podvozkové rámy se instalují až na konci montáže; u vozů se samonosnou karoserií se svařují na začátku.
Kromě rozsáhlé přípravy podkladu a leštění se na každý vůz NSX nanáší až 11 vrstev základového nátěru a vrchního laku, uvádí Honda.
Nové NSX má devítistupňovou automatickou převodovku, přední kola mají rozměr 19 palců (pneumatiky 245/35Z R19) a zadní 20 palců (295/30Z R20). Standardní součástí jsou keramické brzdy – šestipístkové vpředu, čtyřpístkové vzadu.
Honda NXS stojí 4,8 miliónu korun, objednat v Česku ale zatím podle tiskového mluvčího Petra Hubáčka nelze.