Hlavní obsah
Porsche Macan GTS po faceliftu Foto: Porsche

Porsche Macan GTS má po faceliftu větší výkon

Modernizace Macanu, nejprodávanějšího Porsche na trhu, probíhá na fáze. Nejdříve jsme se svezli se základním čtyřválcem a „eskovým“ šestiválcem, aby se následně představilo vrcholné Turbo. Nyní je tu GTS.

Porsche Macan GTS po faceliftu Foto: Porsche
Porsche Macan GTS má po faceliftu větší výkon

Verze GTS je v portfoliu modelů Porsche vždy specifickou záležitostí. Bývá krom modelů GT nejvíce zaměřena na řidičské potěšení a stojí zpravidla výkonově i cenově mezi verzí S a Turbo. Přičemž druhá jmenovaná varianta vsází především na výkon.

U Macanu tomu není jinak, po modernizaci ale dostal patnáct koní a dvacet newtonmetrů navíc. Vidlicový šestiválec o zdvihovém objemu 2,9 litrů tak nyní nabízí 280 kW, 375 koňských sil a 520 Nm maximálního točivého momentu.

Vylepšena byla podle Porsche i dvouspojková převodovka PDK, má řadit rychleji. To znamená zrychlení na stovku za 4,5 sekund a maximální rychlost 261 km/h. Designově samozřejmě Macan GTS kráčí ve stopách jiných verzí zmodernizovaného Macanu, včetně zádě se spojenými svítilnami.

Specifikem GTS jsou tradičně černá dvacetipalcová kola. Macan GTS už lze objednávat a v Německu přijde v základu na 77 880 eur. Vzhledem k tomu, že české zastoupení ceny v eurech pravidelně přepočítává, vyjde nové GTS bez příplatků na 1,9 milionu korun.

Podívejte se na aktuální nabídku nových i ojetých aut Porsche na Sauto.cz.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Reklama

Výběr článků