Hlavní obsah

Peugeot 508 zkraje příštího roku doplní hybridní verze a kombi

Novinky, maž

Peugeot 508 je výrazným modelem ve střední třídě. Základní liftback doplní v prvním čtvrtletí příštího roku praktičtější verze kombi. Později, v druhé polovině, pak přijde i hybridní provedení.

Foto: Peugeot 4x

Peugeot 508 (2018)

Článek

Předprodej verze liftback byl zahájen v září, zákazníci se podle tiskové mluvčí českého zastoupení Peugeotu Radky Matthey dočkají zkraje příštího roku. V prvním čtvrtletí příštího roku se také začne prodávat praktičtější verze kombi, která zatím nezná svou prodejní cenu. V případě liftbacku chce české zastoupení nejméně 730 tisíc korun a dodací lhůty činí tři až čtyři měsíce.

V druhé polovině příštího roku dorazí hybridní verze s výkonem 220 koní (161 kW). Oba motory (spalovací i elektrický) budou umístěny vepředu a sílu budou přenášet na kola výhradně přední nápravy.

Foto: Peugeot

BEZ KOMENTÁŘE: Peugeot 508 SW

Foto: Peugeot

Peugeot 508 (2018)

Nabídka motorizací je stejná pro obě karosářské verze. Platí tak, že benzínové motory zahrnují dvě čtyřválcové šestnáctistovky – naladěné na 132 kW (180 k), respektive 165 kW (225 koní).

Zájemci o vznětový motor mají výběr bohatší - 1.5 BlueHDi (95 kW/130 k) a 2,0 BlueHDi o výkonu 118 kW (160 k) nebo respektive 132 kW (180 k). Krom základního dieselu mají všechny motorizace automatickou osmistupňovou převodovku.

Krásné auto s originálními prvky

Měli jsme možnost krátce vyzkoušet verzi se silnějším benzínovým motorem. Na první pohled zaujme vnější vzhled, který je výrazný jak zepředu, tak zezadu a velice se odlišuje od toho, co ve střední třídě nabízí třeba německá konkurence (passat, superb).

Daní za krásné tvary je pak menší prostor pro hlavy cestujících nad zhruba 180 centimetrů. Ale vpředu je místa hodně a nová 508 nabízí i vysouvací podpěry stehen (a nechybí ani masážní funkce). 508 je klasický liftback (jako třeba octavia), takže zadní páté dveře se vyklápějí celé.

Foto: Peugeot

Peugeot 508 SW (2018)

Interiér je hezky a originálně zpracovaný, displej je dotykový, ale hlavní funkce snadno ovládáte „klavírními” tlačítky pod ním. Potěšilo nás odtlumení, ať už motoru, nebo podvozku.

Naladění podvozku je komfortní. Přední sloupek je masivní, ale vidět z auta dopředu nebo šikmo vpřed je dobře. Výhled dozadu ale není kdovíjaký a kamera má jen průměrné rozlišení. Na bližší závěry si ale počkejme na klasický redakční test.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám