Hlavní obsah
Bentley Mulsanne Bamford X Foto: Bentley

Černá střela Bentley pro úpravce hodinek

Bentley Mulsanne Speed je luxusní auto s velmi výkonným motorem. George Bamford je velmi bohatý úpravce hodinek. George Bamford chtěl Bentley Mulsanne Speed, ale v trochu lepší úpravě. Vznikl Bamford X.

Bentley Mulsanne Bamford X Foto: Bentley
Černá střela Bentley pro úpravce hodinek

Úpravce hodinek? Bohatý úpravce hodinek? Co to má být? George Bamford se soustředil na nejbohatší lidi světa, kteří si potrpí na nejluxusnější hodinky Rolex. A jim nabízí, že jejich hodinky upraví do designu, který si budou přát.

Když někdo chce rolexky v černé se zlatými ručičkami, má je mít. Za patřičnou cenu. A jak se k takovému byznysu obyčejný člověk dostane? Obyčejný asi nijak, ale syn majitele koncernu JCB si takovou libůstku může dovolit.

A George Bamford má slabost pro krásná auta. Chce auta, která budou vyjadřovat jeho charakter. Jeho vášeň pro jedinečnost. A tak si objednal Bentley Mulsanne Speed, který upravila divize Mulliner. Ta splní, co zákazníkům na očích vidí.

Bentley Mulsanne Bamford X

Foto: Bentley

Jelikož vrcholem Bamford Watch Department jsou tmavočerné hodninky Rolex Black-to-Black, je i takový vůz. Na karoserii byl použit speciální lak Beluga black, které se snaží co nejvíc připodobnit černé barvě na hodinkách Bamford.

V černé jsou i kompletní součásti, které jsou normálně chromované. Všechno. I znak na kapotě. I velká jednadvacetipalcová kola nebo skla vozu.

Bentley Mulsanne Bamford X

Foto: Bentley

Bentley Mulsanne Bamford X

Foto: Bentley

A samozřejmě, že interiér je také celý v černé. Je tu ale jedna zvláštnost. Sedadla mají obšití kůží jen částečné, centrální část je z alcantary. Je to opravdu tak zvláštní? Ano. Je už jen jediný jiný kousek, který takovou kombinaci má – vůz britské královské rodiny.

Povšimněte si jemných modrých pruhů a detailů, které symbolizují další typický podpis hodinek Bamford. Mezi zadními sedadly pak je tubus s uhlíkového kompozitu. Je to speciální pouzdro na hodinky.

Co je sériové, je motor – vidlicový osmiválec 6,75 litru s výkonem 400 kW (537 koní) a točivým momentem 1100 Nm.

Cena vozu pochopitelně nebyla zveřejněna.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků