Hlavní obsah
Reklamní fotka na Audi RS4, která vyprovokovala emoce na Twitteru. Foto: Audi

Audi se omlouvá za reklamní fotku, na které je holčička s banánem

Po vlně kritických komentářů se značka Audi rozhodla omluvit a dále nepoužívat reklamní obrázek, na kterém je malá holčička s banánem v ruce opřená o nový model RS4 Avant.

Reklamní fotka na Audi RS4, která vyprovokovala emoce na Twitteru. Foto: Audi
Audi se omlouvá za reklamní fotku, na které je holčička s banánem

V kampani na ostré kombi RS 4 Avant, které nedávno prošlo modernizací, využívá značka se čtyřmi kruhy ve znaku fotografie členů reklamní rodinky, aby zdůraznila, že i přes vysoký výkon jde o rodinný vůz.

Obrázek holčičky, která opřena o příď vozu drží banán, se však možná překvapivě setkala s ostrou kritikou některých sledujících. Dotyční v příspěvku s popiskem „Nechte vaše srdce bít rychleji - ve všech aspektech” vidí sexismus či pedofilii, přičemž většina takových komentářů byla již odebrána.

„Malá holka se symbolem falu v ruce. Jasně, super,” přidal pod příspěvek uživatel Shiri@home. „Dívka v předškolním věku v roli malé Lolity s banánem v ruce, to jako vážně?” píše účet Tobiase Krotze.

„V minulosti se na kapotách aut objevovaly polonahé ženy, dnes se před nimi vystavují batolata v krátkých šatech s banány v ruce. Chápete tu symboliku?” táže se účet Nele Brebeck.

„Pěkné, že ukazujete, jak mohou vaše děti snadno zabít vaše auta. Nemůžete je takto z auta ani vidět,” poukazuje naopak na postavení dítěte před autem účet Angelo.

Dalším vadí oblečení dítěte, a objevily se dokonce i nářky na to, že spojení dítěte s autem, které jede 280 km/h, je nesmyslné.

„S maximální rychlostí 174 mph by toto auto mělo být nezákonné na základě toho, kolik dětí bude pravděpodobně zabíjet rychlostí a znečištěním. Místo toho chcete prodat toto auto pomocí DĚTÍ? Pravděpodobně nejslabší okamžik Audi,” komentuje uživatelská stránka HRM Safe Cities for Everyone.

Podobných narážek najdeme na sociálních sítích spousty pod kdejakým příspěvkem, ovšem Audi se na svém oficiálním twitterovém účtu zřejmě zaleklo a přispěchalo s omluvou a upozorněním, že obrázek nebude dále používat.

„Audi nikdy nemělo v úmyslu někomu ublížit. Upřímně se omlouváme za tento necitlivý obrázek a zajistíme, aby v budoucnu již nebyl použit. Interně prozkoumáme, jak byla tato kampaň vytvořena a zda neselhaly kontrolní mechanismy,“ stojí v prohlášení.

„Pojďme si v tom udělat jasno. O děti dbáme. Audi RS 4 Avant je především rodinné auto, ve kterém posádku chrání více než třicet asistenčních a bezpečnostních systémů včetně nouzového brzdění,“ píše se také v omluvném příspěvku.

Podívejte se na aktuální nabídku nových i ojetých aut Audi na Sauto.cz.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků