Pohon na všechna kola je stavěn tak, že u zadní nápravy je ještě jeden elektromotor, který je pohání. Primárním účelem není zvýšit přenos síly na kola a snaha dostat auto až na vrcholek ledovce, ale hlavně snížit spotřebu.

Automobil doznal i pár kometických změn, ale na ty pro Evropu si musíme ještě počkat.

Automobil doznal i pár kosmetických změn, ale na ty pro Evropu si musíme ještě počkat.

Stále futuristický interiér

Stále futuristický interiér

Pohon AWD-e se zapojuje mezi rychlostmi 0-10 km/h a pokračuje až někam k 80 km/h. Ovšem samozřejmě ne stále. Automobil musí potřebovat tu sílu na zadních kolech, to znamená třeba stálé zrychlování, zhoršené jízdní podmínky apod. Všechno hlídá elektronika.

Toyota upozorňuje, že zavazadelník auta není nijak zmenšený, i když pod podlahou je elektromotor. Je to díky novému setu akumulátorů, který zabírá méně místa.

Jaký je konkrétní dopad na spotřebu a emise, zatím přesně není známo. Ostatně pro Evropu bývá auto také trochu pozměněno, takže všechny důležité údaje se dozvíme 18. ledna, kdy se představí evropská verze na autosalonu v Bruselu.