Článek
Oficiálně je od BMW potvrzené, že nová řada 8 dostane vidlicový osmiválec, pohon všech kol, aktivní zadní diferenciál, adaptivní podvozek s aktivními stabilizátory a aktivní řízení zadních kol.
Německá automobilka potvrdila zatím jedinou verzi – M850i xDrive Coupé. Z popisu je jasné, že síla motoru se bude přenášet na všechna čtyři kola a použit bude motor z nové M5. Proti ní má ale nižší výkon (390 kW/530 k a 750 Nm) a BMW si tak nechává prostor pro vrcholné provedení M8, který by po vzoru 600koňové M5 mohlo mít možnost přepínat mezi pohonem všech kol a pouze zadní nápravy.
Převodovka je výhradně automatická, jde o osmistupňovou převodovku Steptronic. S přímo řazenou převodovkou nepočítejte. Nejistota visí také nad případnou otevřenou verzí.
Do slavné čtyřiadvacetihodinovky v Le Mans nasadí BMW dva závodní vozy. Cíl budou mít stejný jako všichni, kdo se na start postaví, počítáme však, že s ohledem na světovou premiéru bude tlak na to postavit se na stupně vítězů o dost větší.