Článek
Nová verze vychází z modelu 911 Carrera a poskytuje nejvyšší výkon 272 kW (370 k). Maximální točivý moment 450 Nm je k dispozici mezi 1750 až 5000 otáčkami. Proti běžné 911 Carrera nabízí toto provedení sportovní podvozek PASM se světlou výškou sníženou o 20 milimetrů, paket Sport Chrono a zkrácenou řadicí páku s červeným schématem řazení. Ano, řazení je manuální.
Proti výchozímu modelu je verze T o 20 kg lehčí a má tak výsledných 1425 kg. Uvnitř vozu ubyla zvuková izolace, namísto klasických klik dveří jsou látkové popruhy.
911 Carrera T zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,5 sekundy (o 0,1 s rychleji než výchozí provedení, ale to asi není tak důležité). Díky zkráceným převodům má auto větší dynamiku, zrychlení 0-200 km/h proběhne za působivých 15,1 sekundy. Za příplatek lze mít i automatické PDK („stovka” za 4,2 sekundy), s ním je dynamika větší, ale není to tolik o emocích jako u manuální skříně. Nejvyšší rychlost přesahuje s oběma převodovkami 290 km/h.
Porsche 911 Carrera T, které se právě dostalo do prodeje, stojí v přepočtu 2,8 miliónu korun.