Je to stálý vývoj, který neustále dodává autu nová a nová vylepšení. Tak například kola. Před rokem mělo auto kované modré devatenáctky od firmy Weld. Teď se podívejte, jak auto vypadá se stejně velkými, ale na zakázku vyrobenými Vossen Wheels HC-1 v lesklé rudé barvě.

Ford Focus RS Roush

Ford Focus RS Roush

FOTO: Roush Performance

Ford Focus RS Roush

Ford Focus RS Roush

FOTO: Roush Performance

Samozřejmě že auto nedělají kola, ale jeho síla. A té má auto na rozdávání. Vždyť už základní čtyřválec o objemu 2,3 litru má výkon 350 koní (257 kW). Jenže díky novému bloku motoru, nové elektronice, chlazení, přeplňování… a dalším drobnostem se výkon zvedl na 500 koní (368 kW). Samozřejmě že je tu pohon všech kol.

Aby to nebylo málo, pružení je přepracované a kompletně stavitelné. Nové, větší kotouče pak znamenají lepší brzdný účinek. A pak je tu samozřejmě hromádka aerodynamických prvků jako výdechy na kapotě nebo povedené velké zadní křídlo.

Ford Focus RS Roush

Ford Focus RS Roush

FOTO: Roush Performance

Maximální rychlost firma neuvádí, zato říká, že zrychlení z 0 na 100 km/h za 4,7 sekundy a maximálka 266 km/h ze sériového modelu byly snadno překonány.

A cena? Žádná není. Tohle je show car.