Nový slogan zní „Budoucnost patří všem“. Dosavadní slogan byl výhradně v německém jazyce – Wir leben autos, tedy v překladu Žijeme auty.

Opel to vysvětluje tak, že nová věta je příspěvkem, ambicí i závazkem. „Opel je průkopníkem v demokratizaci inovací. Vždy jsme zpřístupňovali prémiové technologie nejširšímu publiku. Nový slogan je přemostěním mezi historií a jeho budoucím programem,“ uvedla Tina Müllerová, ředitelka Opelu odpovědná za marketing. „Budoucnost není elitářsky luxus, ale kvalita života pro všechny,“ uvedla Müllerová.

Mírně se upravilo i logo, které nemá tak „tlusté” linky, základ je ale stále stejný. Cílem autorů byla „grafická čistota a jednoduchost”. Logo Opelu symbolizuje kruh jako symbol kola a blesk jako symbol energie.

Nový slogan Opelu spolu s modernizovaným logem se poprvé objeví v reklamní kampani na novou vlajkovou loď značky – model Insignia. Hlavní postavou reklamy je fotbalový trenér Jürgen Klopp.