Článek
Třílitrový šestiválec má proti výchozímu modelu M4 s paketem Competition mírně zvýšený výkon – o pouhých 10 koní. Celkový výkon je ale více než dostatečný – 460 koní (338 kW). Na výběr ale bohužel není šestistupňová přímo řazená převodovka (kterou standardní M4 mít může), nýbrž výhradně sedmistupňová dvouspojková převodovka M DTC Drivelogic.
Zrychlení 0–100 km/h se nyní dostalo pod magické čtyři sekundy – konkrétní údaj má hodnotu 3,9 s. To je zlepšení o 0,1 sekundy a opticky vypadá u této disciplíny číslice začínající na trojku jednoduše lépe: 3,9 sekundy, to je čas, který na „stovku” nepokořil leckterý supersport v devadesátých letech. Nejvyšší rychlost má posunutý omezovač z 250 na 280 km/h.
Na podvozku žádné změny neproběhly, vychází ze standardní M3/M4. BMW M4 CS je standardně vybaveno adaptivním podvozkem a aktivním diferenciálem. Specialitou jsou semi-slickové pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2 schválené pro běžný silniční provoz. Jejich rozměr je 265/35 R19 vpředu a 285/30 R20 vzadu.
Odlehčené sedačky a specifický přední spoiler
Uvnitř jsou odlehčené sportovní sedačky, výplně dveří jsou vyrobené ze slisovaných přírodních vláken, k zavírání dveří se používají poutka. To vše v rámci úspory hmotnosti. Kapota s typickým vyboulením a střecha jsou vyrobeny z lehkého materiálu CFRP (uhlíkovými vlákny vyztuženého plastu). M4 CS má proti běžné verzi jinak tvarovaný přední spoiler, zadní difuzor je pak převzatý z modelu M4 GTS.
O kolik přesně se snížila hmotnost u modelu M4 CS, zatím BMW neuvedlo. V tuto chvíli neznámou informací je i datum uvedení do prodeje a cena.