Asi si říkáte, že to bude zase nějaký paskvil, který se bude vyznačovat tak maximálně jiným nárazníkem, hliníkovými prahy a především mnohem vyšší cenovkou. To poslední asi bude pravda, ale podle Davea Pericaka, který má u Fordu na starosti sportovní divizi, to tak nebude. Stejně jako Ford Focus RS musí mít i další auta s touto značkou něco navíc. A ne něco jako nárazník a kola. To zvládne výbava ST. RS musí být o něčem výjimečném. Prostě o něčem, jako je rozdíl mezi sériovým klasickým focusem a focusem RS.

Ford Focus RS

Ford Focus RS

FOTO: Ford

Už dlouho se mluví o ostré verzi menšího Fordu Fiesta, který by byl jakousi silniční verzí závodního WRC. Ale zajímavé je, že Pericak se nijak netají tím, že v hledáčku by mohly být i SUV. Jak by takové SUV RS vypadalo? Těžko říct. Každopádně zákazníci by se určitě našli. Vždyť i mezi SUV vozy se extrémně dobře prodávají verze se sportovním duchem, které překypují výkonem a naopak pro terén nikterak neholdují. A tak by první SUV s logem RS měl být Ford Kuga.

A pokud chcete vědět, jak jezdí Ford Focus RS a co vlastně znamená ten posun od sériovky k RS, přečtěte si náš článek. [celá zpráva]