Proč brzda na výstupu u převodovky? Tohle je řešení ze závodů dragsterů, tedy brutálních superaut, které spolu soupeří ve zrychlení. Přešlapávání z brzdy na plyn by bylo příliš zdlouhavé, a tak mají právě brzdu na výstupu u převodovky. Jistí ji pákou pod volantem. Když ji pustí, motor, který je vytočený na optimální otáčky, pošle sílu přímo na kola, a to bez prodlevy.

Hydrodynamický měnič totiž už všechnu sílu má v sobě akumulovanou a brzdou se jen uvolní. Podle Dodge by tahle technika měla snížit reakční dobu na startu o 30 %!

Dodge bude vůbec prvním sériovým autem světa, který tuhle zvláštnost dostane. Ale to není všechno. Třeba je tu systém Torque Reserve. Ten u kompresoru jednorázově zvyšuje plnící tlak, aby výkonová rezerva, kterou kompresor před startem má, byla naplněna. Uzavře se tedy obtokový ventil a do válců se pustí plná palba vzduchu. Tím se může při startu použít velká dávka paliva. Toto řešení je opět používáno u dragsterů.

A ani to není všechno. Přední brzdy byly odlehčeny, stejně jako kola. Tím se odlehčuje i příď, aby se při startu naplno zatížila zadní kola. Samozřejmě že auto shodilo kompletně sto kilogramů proti modelu Hellcat. Takže to zrychlení auta bude asi opravdu hodně divoké. Zvlášť jestli se potvrdí, že výkon bude 757 koní, tedy 565 kW.