„Moje záda jsou v mnohem šťastnější stavu, než tomu bylo po stejnou dobu v  automobilu za 120 tisíc liber (zhruba 3,8 miliónu korun) v předchozím týdnu,” napsal po hodině jízdy v reportáži redaktor britských novin.

Zkoušená benzínová třináctistovka „vrní sladce” a v článku se píše, že na německé dálnici je ale favorit pomalejší než jiné automobily a předjíždí jen náklaďáky.

„Můj maličký automobil je opakovaně bombardován pronikavými xenonovými paprsky projíždějících BMW.”

Ne vše bylo pozitivní, výsledný dojem jednoznačně ano

Ne vše bylo samozřejmě pozitivní: chyběla zástrčka pro zapojení navigace nebo nabití telefonu. Klasickou papírovou mapu pak redaktor objevil v kufru při tankování paliva. Design přístrojové desky je podle článku „neskutečně zastaralý”.

Druhý den se Ed Wiseman, který část české dálnice projel bez známky, ubytoval kousek před Prahou. Druhý den ráno cesta skončila v předpokládaném cíli, v Mladé Boleslavi, jíž zcela dominuje automobilka Škoda. A všiml si toho i Wiseman.

Jeho shrnutí z více než 1300 kilometrů dlouhé cesty je pozitivní: Favorit byl první skutečně konkurenceschopný vůz od Škody. S italským designem, jednoduchou a účelnou technikou, což bylo pro kupující ze střední Evropy důležité. Jednoduše řečeno: šlo o vynikající model.