Trekka se nabízela hned v několika variantách: jako třídveřový pick-up v až osmimístném uspořádání, kombi (STW) nebo v plážové variantě. Střecha byla buď plátěná, nebo plastová.

Automobil byl dlouhý 3590 mm, široký 1600 mm a vysoký dle typu karoserie 1785–2040 mm. Samotný vůz vážil 920–980 kg, užitečná hmotnost dosahovala velmi slušných 450–500 kg.

Škoda Trekka

Škoda Trekka

FOTO: Škoda Auto

Trekka byla postavena na podvozku tehdejší octavie, která se na Nový Zéland kvůli úspoře za celní poplatky vozila v rozloženém stavu. Měla ovšem zkrácený rozvor z 2389 mm na 2165 mm. Poháněna byla zadní kola, za příplatek jste dostali uzávěrku diferenciálu.

Rám podvozku byl tuhý, světlá výška dosahovala 19 centimetrů. Všechna kola byla nezávisle zavěšena.

Spotřeba 11 litrů, nejvyšší rychlost až 110 km/h

O pohon se staral podélně uložený čtyřválec OHV o objemu 1221 ccm, který nabídl výkon 34 kW (47 k) při 4500 ot./minutu a točivý moment 87 Nm při 3000 otáčkách.

Synchronizovaná manuální převodovka měla čtyři rychlostní stupně. Trekka jela rychlostí až 110 km/h a každých sto kilometrů spotřebovala zhruba 11 litrů paliva.

Škoda Trekka

Škoda Trekka

FOTO: Škoda Auto

Jeden z mála navržených a na Novém Zélandu vyráběných automobilů se kromě své domoviny prodával také v Austrálii, na Fidži nebo ve Vietnamu. Celkem se vyrobilo tři tisíce kusů modelu Trekka.

Škoda Trekka

Škoda Trekka

FOTO: Škoda Auto