V nabídce jsou tři úrovně výbav, základní Access je dostupná pouze pro dvě motorizace z celkových pěti, které jsou dostupné v Česku. Peugeot pro model 3008 celkem nabízí šest motorizací, ani jedna ale není spojena s pohonem všech čtyř kol.

Nejlevnější dieselová verze stojí 570 tisíc, absolutním vrcholem je pak dvoulitrové  180koňové BlueHDI ve výbavě GT. Stojí 895 tisíc korun.

Peugeot 3008

Peugeot 3008

FOTO: Peugeot

Na délku se auto proti svému předchůdci zvětšilo o osm centimetrů na 4447 mm. Rozvor se natáhl o 62 mm na 2675 mm. Kufr narostl o 90 litrů na 520 litrů. Světlá výška činí 219 mm. Přitom auto zhublo přibližně o 100 kg. To jsou asi ty nejzákladnější charakteristiky nového vozu, který byl právě představen.

Základní výbava Access
  • ABS, ESP, ASR, REF, EVA
  • 6 airbagů
  • automatická elektrická parkovací brzda s pomocí při rozjezdu do svahu
  • plechová kola 17” s ozdobnými kryty MIAMI + nepřímý indikátor
  • podhuštění pneumatik
  • celodenní svícení (přední a zadní LED světla)
  • regulátor a omezovač rychlosti + informace o omezení rychlosti/doporučení
  • omezení rychlosti + systém rozpoznání bdělosti řidiče
  • centrální zamykání + dálkové ovládání
  • elektrické ovládání předních i zadních oken
  • elektrická a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka
  • rádio RD6: mono-tuner, 4 reproduktory + 2 výškové, MP3, bluetooth, vstup USB, ovládání na volantu
  • manuální klimatizace
  • výškově nastavitelné sedadlo řidiče
  • zadní opěradlo dělené

Základ auta je v podvozku EMP2, tedy v tom, na kterém jezdí současný model 308. Ramena zavěšení jsou hliníková, což je jeden z mnoha důvodů, proč je auto výrazně lehčí. Těmi dalšími jsou například kapota a zadní víko z plastu nebo hliníkové blatníky.

Peugeot 3008

Peugeot 3008

FOTO: Peugeot

V nabídce je šestice motorů – dva benzínové a tři naftové. Začneme těmi benzínovými - 1.2 PureTech (96 kW/130 k) a 1.6 THP (121 kW/165 k). U dieselů najdeme 1.6 BlueHDi (74 kW/100 k, 88 kW/120 k) a 2.0 BlueHDi (110 kW/150 k, 132 kW/180 k).

V nabídce budou manuální a automatické šestistupňové převodovky, nejsilnější benzíňák nabídne pouze automat a naopak nejslabší nafťák pak pouze manuální pětikvalt.

Peugeot 3008

Peugeot 3008

FOTO: Peugeot