Článek
Půjde o motor s názvem Ingenium, který známe z dalších modelů koncernu Jaguár Land Rover, ovšem jde jen o nejhrubší základ. Agregát totiž nově bude pracovat hned s dvojicí turbodmychadel, která vyženou výkon na 177 kW a točivý moment na 500 Nm. Kombinovaná spotřeba by se měla pohybovat na úrovni 6,3 litru a emise CO2 na 164 g/km. Samozřejmě, že jde jen o tabulkové hodnoty.
Motor bude nahrazovat třílitrový šestiválec s výkonem 190 KW (600 Nm).
Zvenčí auto poznáte podle jednoduché koncovky výfuku. Uvnitř pak bude auto výhradně pětimístné a dostane nový desetipalcový displej systému InControl Touch Pro. Se čtyřválcem však bude spojen vzduchový podvozek a nově i asistent pro jízdu s přívěsem, kde kamera na přívěsu bude přenášet obraz do auta. Řidič si tak jen navolí, kam s přívěsem chce zajet. O zbytek se postará elektronika, která vypočítá nejvhodnější stopu, bude točit volantem a řidič jen bude ovládat brzdu a plyn.
Zajímavé je, že Range Rover Sport pro rok 2017 dostane hned sedmnáct nových barev.