Průměrný roční nájezd tak byl 38,4 tisíce kilometrů, což je na supersportovní auto úctyhodný výkon. Proč majitel najezdil takovou porci kilometrů, se v inzerátu na aukčním serveru nepíše.

Supersportovní auta naprostá většina majitelů nepoužívá pro každodenní ježdění. Důvodů je více, nepohodlí to ale nebude - moderní supersporty jsou snad s výjimkou nastupování a vystupování velmi příjemnými společníky nejenom na delší cesty.

Automobil v klasické červené metalíze, vyrobený v červnu 2010, vypadá po vizuální stránce velice dobře. Prodávané ferrari bylo servisováno výhradně v autorizovaných servisech v Las Vegas a v Atlantě.

570 koní, V8

Ferrari 458 Italia má pochopitelně poháněná zadní kola, o pohon vozu se stará atmosférický osmiválec se zdvihovým objemem čtyři a půl litru. Nejvyšší výkon má hodnotu 570 koní (425 kW) při 9000 otáčkách. Vidlicový osmiválec je umístěn uprostřed a nově dostal přímé vstřikování. Výrobce udává kombinovanou spotřebu 13,7 litru na sto, ale to je spíše orientační údaj. Výkony motoru berou dech: zrychlení 0–100 km/h zvládne novinka z Maranella za 3,4 vteřiny, nejvyšší rychlost dosahuje hodnoty 325 km/h.

Převodovka je dvouspojková, automatická a má sedm stupňů. Rozložení hmotnosti mezi přední a zadní nápravu činí 42:58. Suchá hmotnost Ferrari 458 Italia činí 1380 kilogramů.