Pod kapotou caymanu i boxsteru pracují – stejně jako ve výchozích modelech - šestiválcové ploché motory boxer o objemu 3,4 litru. Proti verzi S však tyto jednotky mají o 15 koní větší výkon, točivý moment vzrostl o 10 Nm. Výsledkem je Boxster GTS s výkonem 330 k (243 kW) a Cayman GTS, který má u stejného údaje hodnotu 340 k (250 kW).

Standardem pro oba modely je paket Sport Chrono, zrychlení 0-100 km/h tak v případě příplatkové samočinné dvouspojkové převodovky PDK zabere 4,7 s u boxsteru a 4,6 u caymanu. Nejvyšší rychlost Porsche uvádí pro změnu pouze v kombinaci s manuální převodovkou – roadster rozjedete na 281 km/h, uzavřený krokodýl se rozjede na 285 km/h.

Porsche Cayman GTS (2014)

Porsche Cayman GTS (2014)

FOTO: Porsche

Standardem pro Cayman i Boxster GTS je aktivní podvozek PASM a dvacetipalcová kola Carrera S. Pneumatiky mají vpředu rozměr 235/35, vzadu 265/35. Oba modely mají kůží čalouněná sportovní sedadla.

Porsche Cayman GTS (2014)

Porsche Cayman GTS (2014)

FOTO: Porsche

Prodej od května, příští cayman dostane čtyřválec

Vrcholnou verzi poznáte podle zatmavených světlometů, mírné odlišnosti lze najít i na provedení předních nárazníků nebo na zadních partiích - černé provedení difuzoru, které v kombinaci černá-červená vypadá vskutku elegantně.

Prodej začne v Česku v květnu, ceny jsou následující: Porsche Boxster GTS - 69 949 euro (zhruba 1,9 miliónu korun), Cayman GTS 73 757 euro (2 milióny korun).

Porsche Cayman GTS (2014)

Porsche Cayman GTS (2014)

FOTO: Porsche

Méně příjemnou zprávou, alespoň pro tradiční fanoušky Porsche, je umístění čtyřválcového motoru do příští generace caymanu. Pro německý Auto, Motor und Sport to potvrdil šéf automobilky Matthias Müller. Není jisté, zda bude v nabídce pro cayman souběžně i šestiválcový motor.

Porsche Cayman GTS (2014)

Porsche Cayman GTS (2014)

FOTO: Porsche