Nový model, který má navíc v názvu slovo Grand, vychází použitou technikou i designem ze standardní C4 Picasso. Obě auta jsou postavena na nové platformě EMP2, díky čemuž se podařilo proti předchůdci redukovat hmotnost.

Modulární platforma EMP2 umožnila zvýšit rozvor (nyní 284 cm, tzn. o 11 cm víc než původní verze) a zkrátit přední i zadní převis. Automobilka navíc tvrdí, že designéři měli větší pole působnosti a nemuseli se tolik omezovat.

Citroën Grand C4 Picasso (2013)

Citroën Grand C4 Picasso (2013)

FOTO: Citroën

Auto na délku měří 459 centimetrů, na šířku 183 cm a na výšku 163 cm, to vše při rozvoru náprav 284 cm. Kufr nabídne v základním uspořádání 645 l (+ 69), sedadla druhé a třetí řady jsou sklopná, v případě druhé řady i posuvná.

Sériově montovaný sedmipalcový dotykový displej lze rozšířit až na dvanáctipalcový. Luxus na palubě přidává i světlá kůže Nappa ve dvou odstínech.

Citroën C4 Picasso (2013)

Citroën C4 Picasso (2013)

FOTO: Citroën

Citroën Grand C4 Picasso (2013)

Citroën Grand C4 Picasso (2013)

FOTO: Citroën

Unikátní diesel s nízkými emisemi

Základním motorem je 1.6 e-HDi o výkonu 115 koní. Popisovaný model bude vůbec prvním Citroënem s motorem BlueHDi, který už nyní splňuje normu Euro 6 a údajně o 90 procent snižuje emise oxidů dusíku (NOx). Motor 2.0 BlueHDi má výkon 150 koní, bližší technické parametry ale zatím nejsou k dispozici. Pro všechny motory bude k dispozici šestistupňová manuální převodovka, v prodeji bude i automat se stejným počtem rychlostních stupňů.

V nabídce je celkem osm barev karoserie a tři typy litých kol o průměru 16, 17 a 18 palců. Ceny ani přesné datum zahájení prodeje zatím automobilka neoznámila.

Citroën C4 Picasso (2013)

Citroën C4 Picasso (2013) - pětimístná verze

FOTO: Citroën

Citroën Grand C4 Picasso (2013)

Citroën Grand C4 Picasso (2013)

FOTO: Citroën