Článek
Podvozek je složen z náprav McPherson vpředu, vzadu je víceprvkové zavěšení. O zpomalení se starají čtyřpístkové brzdy Brembo s průměrem předního kotouče 355 mm.
Základem jsou devatenáctipalcová kola obutá do pneumatik Bridgestone s rozměry 275/35 (vzadu) a 245/40 (vpředu). Rozdělení hmotnosti je naprosto ideální – 50:50; jak je auto těžké, však Chevrolet zatím neprozradil.
Pod kapotou je 6,2litrový osmiválec, který produkuje 420 koní a 562 Nm točivého momentu. To je o pouhých 35 koní a 47 Nm méně než kolik nabídne Corvette Stingray. Ve spojení se šestistupňovou automatickou převodovkou zvládne SS zrychlit na stovku za rovných pět sekund, nejvyšší rychlost zatím nebyla uvedena.
Mezi nové prvky výbavy patří barevná dotyková obrazovka, barevný head-up displej (zobrazuje rychlost a další údaje na čelním skle před řidičem), startování tlačítkem, asistent pro udržení v jízdním pruhu, zadní kamera nebo systém pro sledování mrtvého úhlu ve zpětných zrcátkách.
Ceny zatím nebyly oznámeny. Světovou premiéru si nový Chevrolet SS odbude tento víkend na závodech Nascar na slavném oválu Daytona International Speedway.