Hlavní obsah

Nová kampaň FEL ČVUT je ve znamení provokace i guerilly

Právo, ťas

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Praha

Fakulta elektrotechnická ČVUT zahájila novou kampaň „Píchni se … a BUĎ I Ty aj tý …“. V letošním roce využívá motivu barevných elektrických zásuvek ve spojení s provokativním heslem „Píchni se“ a řady netradičních prvků jako jsou sociální sítě a guerillový výlep nálepek. Partnery kampaně jsou ČEZ, Pražská energetika, ČEPS a 4U Store.

Článek

Projekt je postaven na jednoduchém motivu elektrické zásuvky, doplněném o heslo „Píchni se!“. Zpracování jednotlivých zásuvek potom graficky podtrhuje odlišné osobnosti spojené se životem na fakultě. Kampaň volně navazuje na úspěšnou loňskou kampaň „…na Vejšce záleží!“, s podtextem „Buď i ty aj tý“, která ve výsledku přispěla ke značnému nárůstu zájemců o studium oborů FEL ČVUT.

„Letošní kampaň bude oproti loňskému roku vrstevnatější, živelnější a interaktivnější – zapojili jsme sociální sítě, připravili soutěže, guerillu v podobě nálepek a mnoho dalšího,“ říká Jaroslava Weiserová, PR manažerka FEL ČVUT. „Potvrzením, že jdeme správnou cestou, je i případ cenzury našich materiálů na nejmenované střední škole, s ohledem na provokativní heslo kampaně.“

Zásuvky figurují na všech materiálech kampaně – na její webové stránce, internetových bannerech, nálepkách, rámečcích a podlahové grafice ve stanicích metra, tričkách, tabulích do výloh obchodů s oblečením pro mladé 4U Store a materiálech na roadshow po středních školách.

V rámci vzrůstajícího trendu sociálních sítí je součástí projektu i masivní reklamní kampaň na Facebooku, kde díky partnerství s retailovou sítí prodejce módního oblečení 4U Store mohou účastníci získat hodnotné ceny.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám