Hlavní obsah

Mediální partneři karlovarského festivalu předali dar Alianci žen s rakovinou prsu

Novinky, Lucie Sieglová

Karlovarský festival před lety zahájil tradici, že v rámci každého ročníku dá prostor jedné neziskové organizaci, která se stane oficiálním neziskovým partnerem. Letos byla zvolena Aliance žen s rakovinou prsu, které v úterý mediální partneři předali dary. Věnovali inzertní a vysílací prostor ve svých médiích. Právo a Novinky.cz věnovaly inzertní prostor v hodnotě 300 000 Kč.

Foto: Petr Horník, Právo

Hlavní mediální partneři předali dary.

Článek

Celkově si ředitelka Aliance žen s rakovinou prsu Eva Knappová z rukou výkonného ředitele karlovarského festivalu Kryštofa Muchy převzala ‚šeky‘ na inzertní a vysílací prostor v hodnotě jeden milión a šest tisíc korun plus byla jedním z partnerů vybrána za podporovaný projekt roku.

„Ukazuje se, že festival je nadacím schopen přinést smysluplné peníze a smysluplnou pozornost, takže každý rok velice pečlivě vybíráme. Zájemců je moc a jsem rád, že to letos na 50. ročníku klaplo s vámi a doufám, že to bude mít smysl,“ řekl Mucha.

Foto: Petr Horník, Právo

předání

„Dovolte, abych vám za Alianci žen s rakovinou prsu moc poděkovala. Měli jsme obrovskou radost, že jsme se stali neziskovým partnerem, protože naše téma, myslím, je velmi aktuální a všechny kolegyně jsou ochotné v různém věku se tomu tématu věnovat, říct své zkušenosti, poslat ten vzkaz dál. A díky vám se ten vzkaz roznese daleko dál,“ poděkovala Knappová.

Stále také probíhá, a to až do čtvrtka, aukce pyžama, v němž hollywoodský herec Mel Gibson natočil nejnovější festivalovou znělku. Výtěžek bude rovněž věnován Alianci žen s rakovinou prsu.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám