Není to dlouho, co Facebook plnily statusy žen zmiňující jen velmi stroze určitou barvu. Muži poměrně rychle přišli na to, že za statusy se ukrývá barva podprsenky, kterou mají ženy právě na sobě. I tento lednový projekt byl neoficiální kampaní dávající si za cíl zvýšit povědomí o rakovině prsu.

Tentokrát se na sociální síti objevují statusy začínající slovy: "Mám to ráda na..." a následuje určení místa jako zem, botník či pračka. Statusy evidentně evokují místa, na kterých by mohlo docházet k intimním hrátkám, význam mají však odlišný. Ženy pouze píší o tom, kam si většinou odkládají svou kabelku.

Původně bylo zamýšleno, že toto místo si budou ženy posílat mezi sebou ve zprávě a příjemkyně se tak budou zajímat o to, co to znamená. Ženy si ale začaly vše zjednodušovat, a tak nakonec naprostá většina z nich přispívá do této akce pouze změnou statusu a poté pobaveně sleduje, jak muži spekulují o tom, proč o něčem takovém veřejně píše.

Autoři kampaně věří, že když budou lidé tolik zvědaví, aby si zjistili, proč se na sociální síti tyto texty objevují, zjistí si pak následně i něco o samotné rakovině prsu a její prevenci. Tento netypický způsob propagace dobré věci vtipným dvojsmyslem je podle některých žen jedinou cestou, jak přispět některé lidi nad problémem vážného onemocnění vůbec přemýšlet.