Hlavní obsah

Nové banky se snaží lákat klienty na lepší služby

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Praha

Trojice nováčků, která na tuzemském bankovním trhu začala působit loni, dosud získala dohromady desítky tisíc zákazníků. Air Bank, Zuno Bank a Equa bank se zaměřují na získávání klientů především od tuzemských velkých bankovních domů, kterým se snaží konkurovat lepšími službami.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto

Článek

Jde například o bezplatné vedení účtu, levnější výběry z bankomatů nebo vyšší úročení na spořicích účtech.

Po necelých čtyřech měsících od startu má Air Bank zatím 13 poboček a 20 000 zákazníků. Ti přicházejí především z velkých bank. Více než 80 procent zákazníků má spořicí účet. Běžný účet má polovina zákazníků, přičemž stále více z nich používá Air Bank jako hlavní banku.

Equa bank má v současnosti podle mluvčí Kateřiny Pospíšilové přes 12 000 klientů. Během pěti let přitom plánuje získat až 300 000 zákazníků. Equa bank vznikla loni z Banco Popolare po jejím převzetí britským fondem AnaCap.

Internetová banka Zuno Bank, která patří do skupiny Raiffeisen Bank International stejně jako tuzemská Raiffeisenbank, získala ke konci loňského roku na Slovensku a v ČR dohromady 66 000 klientů. Služby začala v ČR nabízet v polovině minulého roku.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám