Pondělní cesta se pro pasažéry amerických aerolinek Frontier Airlines z Washingtonu D.C. do Denveru nevyvíjela ani v nejmenším dobře. Let musel být vzhledem k silným bouřím v oblasti Denveru odkloněn do jižního Wyomingu. Když se původně tříhodinový let natáhl na bezmála sedmihodinové utrpení, které zahrnovalo dlouhé čekání na letišti ve Wyomingu, vstoupil do děje pilot.

Pasažérům, kterým počasí řádně prodloužilo cestovní čas, oznámil, že došlo k mírné změně vyhlídek. Pravděpodobnost přeháňky pizzy dosáhla sta procent. Ze svého objednal z restaurace na letišti 30 kusů pizzy, které si pasažéři nadšeně rozebrali.

„Není to poprvé, co jeden z našich pilotů udělal více, než musel, aby se dobře postaral o naše cestující. Sídlíme v Denveru a pyšníme se pohostinností, která je pro naši oblast typická. Máme několik opravdu skvělých pilotů,” uvedla mluvčí aerolinek Tyri Squiresová pro britský deník Huffington Post.

Kapitán letu není skrblík

„Vážené dámy, vážení pánové, Frontier Airlines jsou známy jako jedny z nejlevnějších aerolinek ve Spojených státech, ale kapitán vašeho letu není žádný skrblík. Právě jsem objednal pizzu pro celé letadlo,” řekl pilot cestujícím v palubním systému.

V rozhovoru pro místní média později kapitán letu Gerhard Bradner uvedl, že to cítil jako správnou věc. „Pokud je třeba, musíte se postarat o svou rodinu. Stejně tak ale i o své pasažéry. Je to má povinnost od chvíle, kdy nastoupí do letadla, až do chvíle, kdy vystoupí,” zdůraznil štědrý pilot.