Do autobusu, který byl od počátku zelený, se vešly hned dvě ložnice, společné prostory zařízené sedačkami i plně vybavená kuchyň. Celkem se v něm uloží ke spánku šest osob.

V zimních měsících se autobus snadno vytopí kamny na dřevo.

V zimních měsících se autobus snadno vytopí kamny na dřevo.

FOTO: Profimedia.cz

Interiér je zařízen zčásti nově, tam se majitel snažil vybavení sladit s barvou laku vozidla. V některých aspektech se ale držel původního účelu autobusu, takže nechybí několik dobových sedaček nebo například box na jízdenky.

V autbusu nechybí normálně vybavená kuchyně včetně plnohodnotného sporáku.

V autobusu nechybí normálně vybavená kuchyně včetně plnohodnotného sporáku.

FOTO: Profimedia.cz

Podlaha autobusu je dřevěná, na některých místech jsou položeny koberce. Kempovat je v double-deckeru možné i v zimních měsících, protože v něm nechybějí ani kamna na dřevo.

Kromě dvoulůžek je v autobuse ještě jedna palanda.

Kromě dvoulůžek je v autobuse ještě jedna palanda.

FOTO: Profimedia.cz

Velký zelený autobus, jak jej majitel překřtil, momentálně parkuje v jednom z kempů ve Východním Sussexu v Británii. Jeho 42letý majitel jej koupil za 4500 liber (144 tisíc korun) přes eBay, čímž ho uchránil před nedůstojným koncem na vrakovišti. Veškeré peníze investované do jeho záchrany hodlá samozřejmě získat zpět, a tak jej pronajímá.

Také jste jako děti milovali v autobuse jízdu na zadních sedadlech? V zeleném autobuse je to se vším komfortem.

Také jste jako děti milovali v autobuse jízdu na zadních sedadlech? V zeleném autobuse je to se vším komfortem.

FOTO: Profimedia.cz

Autobus, jenž vyrazil poprvé na silnice v roce 1982 a má najeto téměř milión kilometrů, čeká ho tedy ještě dlouhá a zajímavá služba. „Zahlédl jsem ho, jak rezaví na poli, když jsem projížděl okolo loni o Vánocích. Když jsem pak dorazil domů, hned jsem začal plánovat, co všechno bude potřeba udělat a zařídit. Celý projekt je jedním velkým pokusem v oblasti recyklace,“ řekl serveru ThinkInsurance Adam Collier-Woods.