Vzhled zaujme obřími dveřmi, které navenek vypadají, že nemají okna. Netypická je i proporčnost mezi kapotou (která jasně odkazuje na původní GT z šedesátých let) a velikostí předního skla. Na autě nejsou ani kliky (dveře otevřete dotykem) a koneckonců ani zpětná zrcátka nebo stěrače. Třešničkou jsou pak červené přední pneumatiky - velikost od pohledu obřích kol ale Opel neprozradil.

Pod kapotou nečekejte nic závratného, je zde pouhý tříválec s litrovou kubaturou, jenž disponuje 145 koňmi a 205 Nm točivého momentu. Hmotnost koncepčního vozu je pod magickou hranicí 1000 kilogramů.

Opel GT (koncept, 2016)

Opel GT (koncept, 2016)

FOTO: Opel

Poháněná jsou zadní kola, nejvyšší rychlost činí 215 km/h. Více bude zřejmé na ženevském autosalonu, později by měla dorazit i sériová verze. Je velice pravděpodobné, že General Motors, pod který německá automobilka spadá, použije coby základ sportovní Buick Avista, který pohání vidlicový šestiválec o objemu tři litry s výkonem 298 kW (400 koní). Avista se právě ukázala na detroitském autosalonu. [celá zpráva]

V minulosti nabízel Opel několik sportovních modelů: calibra, kadett GSi či jeden z nejhezčích automobilů minulého století - GT.

Opel GT (koncept, 2016)

Opel GT (koncept, 2016)

FOTO: Opel

Opel GT (1968-1973)

Opel GT (1968-1973)

FOTO: Opel