Hlavní obsah

Corona natočila kontroverzní reklamu, lidé na malebném souostroví se bouří

Novinky, Jakub Štěpánek

Mexický pivovar Corona, patřící pod belgickou nadnárodní společnost AB InBev, zveřejnil novou reklamu, která značně hnula žlučí obyvatelům Vnějších Hebrid, kde se část spotu natáčela. Skotské souostroví se obává, že reklama bude inspirovat lidi k ničení jedinečné přírody.

Foto: Profimedia.cz

Vnější Hebridy

Článek

Ve zhruba tříminutové reklamě se objevuje několik mladých lidí z Londýna, kteří si na první pohled nevinně užívají cestu po britských ostrovech a zavítají rovněž na skotské souostroví. Právě to se ale nelíbí tamním obyvatelům, potažmo úřadům, kteří se obávají dalších nájezdů mladých lidí do malebného prostředí Vnějších Hebrid.

Skupina herců v reklamě sice působí nespoutaně, při objevování „málo známého ráje” ale rozdělává otevřený oheň a prohání se v terénním automobilu po neposkvrněné pláži.

Pivo Corona doplácí na spojování s koronavirem

Ekonomika

„Je to ukázka naprosto sobeckého marketingu. Podporuje chaos a vandalství na překrásných místech. Na jednu stranu sice reklama ukazuje nádherné scenérie a podporuje mladé lidi, aby trávili dovolenou ve Velké Británii, ale pak všechno zkazí tím, co herci v reklamě předvádí,” uvedl pro Daily Mail radní Ron MacWilliam.

Vnější Hebridy trápí dlouhodobě problémy s turisty, kteří na souostroví zanechávají nepořádek a rozdělávají ohně, které způsobují požáry a ničí přírodu. „Turisté u nás byli vřele vítáni, ale poslední roky se nám zdá, že některým vůbec nezáleží na naší přírodě,” říká MacWilliam.

„Bylo by lepší, kdyby firmy nabádaly svoje zákazníky k zodpovědnějšímu chování. Corona nemá k souostroví žádný vztah, ale rádi ji tady uvítáme, pokud chce rozvíjet naši filozofii,” dodal radní.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám