Hlavní obsah

Z bývalého obchodního domu Máj zmizel nádech socialismu

Novinky, Tomáš Holý

Symbol lepšího socialistického nakupování, obchodní dům Máj v Praze na Národní třídě prošel radikální změnou. Řetězec Tesco Stores budovu kompletně zrekonstruoval a přejmenoval. Logo My Národní, které ční na fasádě, tak symbolicky smazalo patinu socialistické éry.

Článek

Patrné je to zejména na interiéru domu, který byl kompletně inovován. Šestipodlažní budova změnila nejen design, ale hlavně sortiment nabízených služeb. Velkou změnou bude například to, že zákazníci budou moci vybrané zboží zaplatit v jakémkoliv patře domu.

V budově přibyl počet toalet, zkušebních kabinek a přebalovací pulty pro matky s dětmi. Novinkou jsou také restaurace na otevřené terase budovy ve čtvrtém patře, ovocný bar v prvním patře či další pobočka kavárenského řetězce Costa Coffee.

Foto: Ondřej Lazar Krynek, Novinky

Tesco se také pochlubilo, že kromě tradičního zboží nabídne i značky prodávané speciálně jen v obchodu My Národní. Kromě potravin, které se nachází v suterénu domu, bude na 12 tisících metrech čtverečních k mání 400 značek zboží, přičemž stovka jich bude exkluzivních.

Objekt byl zrekonstruován během šesti měsíců a první zákazníci jej budou moci navštívit v pondělí 21. září. Chod obchodu má na starosti 470 zaměstnanců.

Obchodní dům My na Národní třídě je již druhým takto zrekonstruovaným objektem v ČR. Název My pochází z angličtiny a vyslovuje se tedy obdobně jako české slovo máj.

Foto: Ondřej Lazar Krynek, Novinky

Foto: Ondřej Lazar Krynek, Novinky

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám