Hlavní obsah

Čtenářky za volantem

Komerční článek - Přinášíme další z řady článků o krizových situacích, které vás mohou potkat na cestách. Nechte si poradit od našich čtenářek, řidiček, které se samy dokázaly vypořádat s problémy na silnicích.

UNIQA pojišťovna, a.s.

Článek

Milé dámy, slečny a paní řidičky,

pro některé z nás je řízení maličkostí, pro další je to každý den malá zkouška. Ale ať je naše auto velké či malé a řídíme ho s větším či menším nadšením, máme ho rády, dáváme mu jména, pečujeme o něj a rozhodně nestojíme o to, aby ho někdo naboural nebo ukradl. Myslíte si, že by bylo skvělé, kdyby se o sebe zároveň dokázalo samo postarat? To nemusí být vůbec žádný problém!

Krabička SafeLine dokáže přivolat pomoc při havárii nebo policii při krádeži. Vaše cestování autem bude se SafeLine daleko příjemnější a bezpečnější.

Podělte se s námi o Vaše „řidičské“ zážitky, kdy Vám auto na cestách opravdu pomohlo a jestli si zasloužilo mít vlastní jméno!

Helena, 45 let, Brno, auto jménem Ťulda

Auto ke mně patří stejně jako moje kabelka a jmenuje se Ťulda. Každý den ho potřebuji ke své práci obchodní zástupkyně v brněnském regionu.

Asi si dovedete představit moje neustálé cestování ucpanými ulicemi mezi agresivními a nervózními řidiči. Nedávno mě jeden takový „spěchálek“ za volantem nepříjemně nabořil. Na frekventované křižovatce jsem odbočovala vlevo a dávala přednost chodcům na přechodu, když tu mým autem otřásl silný náraz. S velkým úlekem jsem se podívala do zpětného zrcadla a viděla modrou Fabii doslova zaraženou v mém kufru.

Pecka to byla pořádná! Pokusila jsem se pohnout otřesenou hlavou, ale krk mi sevřela bolest. Tu se u mého okénka objevil viník nehody – mladý klučina, na kterém bylo vidět, že by nejraději z místa nehody odjel. Sice se mi moc omlouval, ale když si uvědomil, že se mi vlastně nic závažného nestalo, začal mě přemlouvat, abychom žádnou policii k místu nehody nevolali. Že už prý mám stejně pořádnou ojetinu, tak budu mít alespoň důvod koupit si novou káru. Že se se mnou vyrovná sám, není potřeba nic složitě vyplňovat a řešit.

To jeho vyjádření o ojetině mě nesmírně urazilo. A aby toho nebylo málo, v nastalém zmatku u nás bleskově přistálo vozidlo s majáčkem a jeho řidič se mi dušoval, že je z asistence a vše mi pomůže vyřešit a s pojišťovnou vše zařídí, aby mi škodu v plné výši vyplatili. To už bylo na mě moc.

Bolest za krkem, u auta mi stojí dva cizí muži a hučí do mě jeden přes druhého. Všude zmatek i troubení klaksonů. Měla jsem velkou chuť vystoupit, zamknout auto a utéct někam do dáli.

Avšak v tom mi zvoní mobil. Ve sluchátku je příjemný, klidný hlas, který mi vysvětlil, že je z asistenční služby mojí pojišťovny. Díky nárazovému senzoru SafeLine v mém autě zaznamenali před několika minutami mou kolizi a přesně určili i místo nehody. Popsala jsem jim, co se stalo. Ihned mi poslali asistenční službu z mé pojišťovny a ta zajistila odtahovou službu pro Ťuldu.  O auto jsem se tudíž už nemusela starat, a to jenom díky SafeLine.

Jo, a pokud vás zajímá můj krk, tak se mi nakonec za pár hodin rozhýbal a nálada byla hned lepší.

A jak se jmenuje Vaše auto? Také Vám někdy tak chytře pomohlo? Napište nám a hrajte o cestovní poukazy v hodnotě 100 Eur. Soutěžte zde!

Související témata:

Výběr článků

Načítám