Zdravé stravování je nutností, to se všeobecně ví, v realizaci už ale často bývá u většiny lidí problém. Kromě nepřetržité řady lákadel a nedostatku pohybu, který je pro zdravou váhu také potřebný, se vyskytuje často i další háček, který lidem znesnadňuje hubnutí. Nemají totiž čas neustále nakupovat zdravé a hlavně čerstvé ingredience.

To se dá přitom docela jednoduše vyřešit. Stačí mít doma vždy po ruce určité zdravé potraviny, díky nimž si připravíte vcelku rychle chutnou a hlavně zdravější formu večeře (než je třeba pizza nebo jídlo z fast foodu), vysvětlila pro Women’s Health Magazine Keri Gansová, autorka knihy o hubnutí The Small Change Diet.

Mražená kuřecí prsa nebo filety z lososa

Možností je koupit si domů čerstvé kuřecí maso či lososa a vše doma zamrazit pro pozdější potřebu, případně si koupit již zmražený produkt. Díky bílkovinám obsaženým v kuřecím mase a omega3 mastným kyselinám ve filetech bude večeře z těchto surovin vždy o mnoho zdravější variantou než třeba narychlo objednaná pizza.

Vejce

Je dobré mít doma vždy alespoň jedno či dvě balení vajec pro okamžitou potřebu. Jejich cena není tak vysoká, navíc se dají delší dobu skladovat. Jejich příprava není náročná ani zdlouhavá a navíc dodají tělu potřebné bílkoviny.

Mrazená zelenina

Podle toho, čemu dáváte přednost, je dobré mít doma po ruce některé druhy mrazené zeleniny – brokolici, špenát, různé směsi atd. V případě nouze stačí rozmrazit, připravit na másle či páře – a o dostatek vlákniny máte postaráno. Můžete ji také připravit jako součást vaječné omelety.

Celozrnné produkty

V domácí zásobě by neměly chybět ani celozrnné potraviny, například kuskus, rýže (tmavá) či těstoviny. Jejich příprava opět není náročná a v kombinaci s výše uvedenými produkty vám zajistí plnohodnotnou večeři.