Skákej, co ti síly stačí

Skákání na trampolíně je velmi efektivní způsob, jak se zbavit přebytečných kil. Cvičení je jednoduché a přitom dynamické a zábavné. Skoky zatěžují všechny svalové partie a rovnoměrně tak zpevňují postavu. Skákání na pružném povrchu navíc tolik nezatěžuje kolena a klouby jako například při běhu. Zaskákat si můžete na speciálních hromadných lekcích nebo si pořídit malou trampolínu domů a skákat si, kdy se vám zlíbí.

Zábavný kruhový trénink

Silový kruhový trénink je ideální volbou pro rychlé vylepšení celkové kondice a pro ty, kdo chtějí rychle ztratit přebytečná kila a vytvarovat si postavu. Vyzkoušejte například Expresku. Jedná se o efektivní 30minutové cvičení pro ženy. Trénink probíhá na 8 hydraulických cvičebních strojích a na 8 aerobních mezistanicích.

Vše je uspořádané do kruhu, takže si během půl hodiny stihnete posílit svaly, zpevnit tělo a spálit přebytečné tuky. Výhodou takového tréninku je, že nemá harmonogram lekcí, ale cvičitelka je přítomna během celé otevírací doby a vy můžete začít cvičení ve chvíli, kdy přijdete.

Spalování kalorií pomocí Nordic walkingu

Při Nordic walking vydáte o 50 % více energie než při běžné chůzi. „Díky chůzi se speciálními holemi zapojujete horní polovinu těla, a to má správný efekt na držení trupu a zpevnění a posílení svalů na rukou, zádech i břichu,“ vysvětluje  Barbora Bevilagua z Grund Resortu Golf&Ski.

Protočte své boky v rytmu obruče

Hledáte opravdu zábavné cvičení? Tak si zkuste zacvičit hooping. Hubnutí za pomoci obručí je nyní žhavým trendem mnoha hollywoodských celebrit. Hoopingem se vyblbnete a hodinové cvičení se vyrovná například hodině běhu.

„Během hoopingu nezhubnou pouze boky, ale stejnoměrně celé tělo. Je výborný i pro ženy po porodu, protože pozitivně působí na pánevní dno,“ vysvětluje Kateřina Mikšovská, fitness trenérka Expresky.