Co se týče životního stylu Cheryl, dalo by se její motto shrnout asi těmito slovy: " Je lepší zůstat v pohodě, než být za každou cenu štíhlá." Někdo ale možná namítne, že s její postavou se takový přístup k hubnutí snadno dodržuje. Jak je to tedy s jejím jídelníčkem?

Cheryl si velmi oblíbila dietu podle krevní skupiny, kterou jí doporučila její maminka. Dietní plán, jehož předlohou je kniha Eat Right 4 Your Type od Petera D´Adama, je založen na konzumaci určených potravin, jež jsou vhodné právě pro danou krevní skupinu a které organismus dokáže nejlépe zužitkovat a jsou tak nejvhodnější pro zažívání.

Sama zpěvačka tvrdí, že se díky tomuto způsobu stravování cítí mnohem lépe, i když nikdy přesně neprozradila, jakou krevní skupinu vlastně má, a jak je tedy přesně založena její strava, uvedl server Daily Mail.

Můžeme tedy jen spekulovat, co přesně Cheryl jí a zda vůbec tento dietní plán nějakým způsobem funguje. Jasné je, že jen to nestačí. Cheryl s dokonalou postavou jistě pomáhá i velmi nabitý pracovní program a časté a náročné taneční zkoušky a tréninky.

Cheryl Coleová v Cannes

Cheryl Coleová v Cannes

FOTO: fotobanka Profimedia

Dieta podle krevních skupin

Podívejme se ale podrobněji na dietní plán podle jednotlivých krevních skupin.

Máte-li krevní skupinu 0, měli byste podle autora diety jíst stravu bohatou na maso. S tím může být ale spojeno i riziko vysokého cholesterolu, a proto by mělo převažovat maso libové a ryby. Obecně jsou prý lidé s touto krevní skupinou náchylnější k alergii na lepek, měli by se mu proto co nejvíce vyhýbat.

Jedinci s krevní skupinou A prý velmi častou směřují k vegetariánství. Nedostatek bílkovin je v tomto směru vhodné kompenzovat například konzumací tofu nebo luštěninami. Pro tyto jedince nejsou vhodné ani tzv. zahleňující potraviny, například mléko nebo tropické ovoce.

Pro krevní skupinu B je vhodné maso, vejce, netučné mléčné výrobky nebo játra. Naopak by neměli konzumovat například slaninu, kuřecí a vepřové maso, mořské produkty nebo plísňové sýry.

Pro skupinu krve AB je velmi doporučená konzumace sójových výrobků, plodů moře nebo zeleniny. Naopak nevhodné je hovězí a kuřecí maso, zrající sýry nebo banány.

Jak dietu Cheryl Coleové hodnotí odbornice na hubnutí Kateřina Cajthamlová, zjistíte z přiloženého videa.