U lidí mladších pětadvacet let je úsměv na první pohled jasným signálem, že jeho majitel je úspěšný nejen ve svém životě, ale také v zaměstnání. Sebevědomý a spokojený úsměv je pro lidi ve věku mezi 18 a 24 roky dokonce větším symbolem úspěchu než výborný vzhled, šarm a skrytý talent.

Úsměv je pak také vnímán jako důležitější výbava pro úspěšné podnikání než cokoli jiného.

Mladí Britové, kteří v průzkumu společnosti Nectar-Business odpovídali, považují za nejúspěšnějšího usměvavého podnikatele Richarda Bransona. Ten prý na první pohled nevypadá jako luxusem zhýčkaný miliardář, ale úspěšnost jeho života prozrazuje neustále se na obličeji zračící úsměv. Mnohem méně bohatý, ale stejně úspěšný je z tohoto hlediska považován také věčně usměvavý kuchař Jamie Oliver.

„Mnoho lidí aspiruje na to, aby si užilo to, co v práci dokáže. Je ale velmi překvapující, že tak velký počet lidí vnímá štěstí a spokojenost jako největší měřítko úspěšnosti podnikání a to nad jiné materiální indikátory,“ uvedl Tim Birchinall, šéf společnosti Nectar-Business.