Stovky rozezlených obyvatel města vyšly do ulic a žádaly propuštění techniků z místního televizního vysílače. Spojaři údajně zneužili televizní přenosové techniky k "napíchnutí" na ruský pornografický kanál.

"První vyšetřování odhalilo zanedbání povinností na straně zaměstnanců vysílače tím, že přenášeli pornografický program z ruského televizního kanálu namísto zpráv indické stanice DD-1," konstatoval šéf regionálního televizního vysílání Man Singh Verma.