Článek
"Na nezájem si v žádném případě nemohu stěžovat. Přišlo mi tolik nabídek, že z nich budu vybírat zřejmě několik týdnů," prozradila Angel Brammerová.
Rodačka ze skotského Greenocku nabídla na internetu firmám, že si na zkušební dobu patnácti dní mohou umístit své logo na její podprsenku velikosti 70 G.
Okamžitě po otevření aukce se podnikavá Britka nestačila divit, jaký zájem nabídka jejího výstřihu způsobila. Jen ze Spojených států se jí ozvalo několik tisíc společností. Důvodem není jen netradiční způsob prezentace firmy, ale především zájem médií, který na sebe tímto způsobem Brammerová strhla.
Rozhodne výše nabídky
"Mám v zásobě spoustu seriózních nabídek, ale objevil se samozřejmě také nespočet těch neobvyklých," prozradila mladá žena, která si teď vyhradila několik týdnů na to, aby se rozhodla, které nabídce dá přednost.
"Samozřejmě na prvním místě bude firma, která přišla s nejvyšší nabídkou. Tu doposud popravdě ještě neznám. Dva týdny si vyhradím na zkušební dobu a pak se rozhodnu, do jaké míry uspokojím další firmy. Nabídky jsou sice lákavé, ale peníze nejsou všechno."
"Jsem si vědoma toho, že nadobro ze svých vnad billboardy dělat nemůžu," přiznala Brammerová, která nicméně věří, že z ní originální nápad udělá milionářku.