Reklamní fotografie zvěčňuje modelku spoře oděnou. Hledáček fotoaparátu ji navíc vyhledal klíčovou dírkou, což zavání voyerismem.

Záběr na Macphersonovou je vystřižený a jednoznačně se zaměřuje na její intimní partie, na kterých má modelka volně položené ruce. Podle britských zdrojů prý připomíná spíše masturbující ženu než reklamu na spodní prádlo.

ASA: zastavte kampaň

Čtenář, kterého snímky pobouřily, podal u Britské rady ASA zabývající se reklamou stížnost. ASA (Advertising Standards Authority) mu dala za pravdu. Reklama by prý mohla vyvolat u veřejnosti pobouření, proto zakázala další pokračování kampaně.  

Vydavatelství časopisu se s rozhodnutím zásadně neztotožňuje. Jeho zástupci pokládají reklamu naopak za "ženskou, vkusnou a bez urážlivého poselství". Přesto se Radě ASA podřídili a kampaň pozastavili.