"Výsledky pro nás byly velmi překvapivé. Ukázalo se, že mladým ženám i mužům dává nejvíc noc plná vášně.," naráží na výsledky výzkumu Veronika Hořáková, senior brand manažerka společnosti Společnost PepsiAmericas/ General Bottlers ČR s.r.o, která si průzkum objednala.

Odlišné pohledy obou pohlaví na to, co je maximálně úžasné a co nestojí za nic, se  projevily až u dalších aktivit. Muži se shodli na tom, že kromě sexu je baví také mistrovství světa ve fotbale a případná jízda ve sportovním autě. Ženy naopak hodnotí vysoko cestování do exotických zemí nebo party s přáteli ve vyhlášeném klubu.

Za nulové zážitky označila většina mužů návštěvu zubaře, pondělní ráno nebo čekání ve frontě. Ženy na druhou stranu hodnotí sledování mistrovství světa ve fotbale v televizi, jednu z nejoblíbenějších činností českých mužů, jako absolutní nulu. Mladé dámy by se také obešly bez cestování v přeplněné městské dopravě a domácích prácí všeho druhu.