Myšlenkou reklamní kampaně je propagovat hlavní turistické cíle v metropoli. Například Vigelandův park plný soch. Šipkami na billboardech tvůrci naznačují možná místa, kde by lidé mohli sex provozovat.

Tone-Berit Lintho ze společnosti RFSU, který se na kampani podílel, připouští, že by reklamy mohly některé Nory pohoršit. Věří však, že smysl pro humor převáží a lidé kampaň přijmou. "Sex je prima a venku je možná nejlepší. Kampaň se s touto myšlenkou snaží s humorem flirtovat a přitom připomíná nutnost používat kondomy," prohlásil Lintho.

Mladí varování podané s humorem lépe přijmou

"Myslím si, že i královskému paláci i politikům zajiskří v oku, až uvidí humor kampaně. Víme, že spolu mladí provozují sex a nemají rádi moralizující varování. Myslíme si, že ta lépe snesou, když budou podána s humorem a sarkasmem. Cílem kampaně je, aby Norové používali kondomy. Norsko jich totiž ze všech severských zemí má nejmenší spotřebu a naopak největší výskyt chlamýdií," dodal tvůrce kampaně.

Společnost RFSU na prodeji kondomů sice vydělává, ale veškeré výtěžky z něj dává na osvětovou činnost. Informuje o sexu a vztazích. Norskem bude během léta projíždět dodávka s kondomy RFSU s nápisem "Potřebujete kondom? Zavolejte na toto číslo." Telefonát bude stačit, aby přivolal řidiče, který se pohotovostně s kondomem dostaví.

Policie upozorňuje, že sexuální styk je v Norsku na veřejnosti zakázaný. Lidé, kteří budou chycení při aktu, tedy riskují pokuty a v extrémním případě i vězení.