Hlavní obsah

Před sto lety se daly korsety na ústup. V roce 1907 poprvé psal magazín Vogue o novém doplňku dámského šatníku se spodním prádlem. Podprsenka od té doby během minulého století prodělala řadu revolučních změn, od plochých kusů látky z dvacátých let až po špičaté z padesátých či kuželovité z osmdesátých, jaké proslavila Madonna.

Podprsenka slaví sté narozeniny

"Podprsenka je dnes základní částí šatníku každé ženy. Bez ní bychom byly ztraceny. Myslím tím, sto let dělají naše prsa většími či menšími, více sexy či sportovnějšími," tvrdí stylistka Lisa Cimminová.

Podprsenky jsou dnes velkým byznysem. Mezi nejslavnější značky patří Wonderbra či Victoria´s Secret. Svoje značky mají i některé celebrity, mezi nimi např. Kylie Minogueová, Victoria Beckhamová či Jennifer Lopezová.

A co doporučuje odbornice Cimminová? "Aby vám podprsenka seděla každý den v roce, potřebujete nejméně tři různé typy pro různé příležitosti."

Podprsenkou se proslavila také česká topmodelka Eva Herzigová, když se na počátku devadesátých let objevila v reklamě na Wonderbra.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků